tisdag 16 mars 2010

Vardagsrummet!


Min älskade Tomelillafåtölj som bara är så skön att sitta i och ett superhäftigt hjärta köpt på Nice (Mariebergs galleria).

Visar lite från vardagsrummet idag. Vi sålde vår Tomelillasoffa för ett tag sedan och köpte istället min systers soffa. Jag ville så gärna ha en vit soffa och just nu har vi inte möjligheter att köpa den vi vill ha så detta blev en toppenlösning så länge. Jag hittade nya kuddar på Village som jag tycker blev våriga och fina. Tomelillafåtöljen har vi sparat eftersom vi verkligen gillar formen på den och tycker att den är grymt skön att sitta i. Den väntar dock på en ny klädsel i vitt. Just nu gillar jag faktiskt inte vårt vardagsrum speciellt. Jag tycker att det är alldeles för beige/brunt och plottrigt. Har även planer på att byta ut mattan mot en som är tvättbar och trolla bort bokhyllorna :-)


Kuddar från Village.






Sittdelen i sin helhet.

Kram

Inga kommentarer: