söndag 14 mars 2010

Tack!!!





Vilken underbar födelsedag! Tack för all uppvaktning på min dag. Det värmer så gott i hjärtat.

Vi var bland annat och fikade på ett helt underbart kafé i stan som heter Fröken BroGrens Veranda. Ett kafé helt i min vita stil och med en liten affärsdel där de säljer fantastiskt fina saker från Ib Laursen och Rice. Dit kommer jag gå fler gånger (mååååååånga gånger!) Min älskade man hade beställt en tårta med mitt namn och ljus men som vanligt kommer kameran alltid fram för sent. Därför bjuder jag på bilder från en mycket god men uppäten prinsesstårta.

Nu ska vi ut och njuta av vårsolen!

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Oj, vad mycket inlägg jag missat när jag varit borta i helgen - men desto roligare när man kommer hem! :)

Glad att din födelsedag blev så bra!! Behöver jag vara rädd för att bli 30 eller funkar det med? ;)

KRAM