tisdag 1 februari 2011

Sjuk sjuk sjuk!!!



I helgen var vi i Skåne och träffade världens sötaste lilla kusin M. Som vi längtat att få träffa henne och välkomna henne till livet. Vi hade en riktig toppenhelg och tackar hela familjen A-L för att vi fick invadera ert hem för en helg.

Förra veckan låg jag nerbäddad i sängen dunderförkyld och denna veckan ligger jag nerbäddad i sängen och kräks. Så här sjuk har jag inte varit på flera år. Men nu har jag ju gjort mitt på några år o det kan man väl glädjas åt.

Förra veckan försökte jag göra något förutom att vara sjuk och då kom dessa kuddar till. Jag håller på att sy ett täcke i jeanstyg som en pojke på A ska ha. Då jag är ganska sen med det gjorde jag dessa kuddar som lite extra. De blev väldigt bra tycker jag själv så det får nog bli en till Elsa och en till Astrid också när jag orkar igen.

Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva för att ni kom! Det var jättemysigt att ha er här! Många kramar Malin!