tisdag 8 februari 2011

Önska önska önska!!!

Jag närmar mig 31 med stormsteg och av någon underlig anledning springer jag och funderar över vad jag önskar mig. Mycket beror det nog på att jag handlar så otroligt mycket till mina barn så det blir sällan några medel över till mig själv mer än till att köpa baskläder. Detta är några av alla mina önskningar och förhoppningsvis är det någon av dem som slår in.



En mellanstor väska i svart eller ljusbrunt skinn. Esprit till vänster och Wera till höger.



En snygg ring från Sandberg kanske?


Lanvin - Eclat d´Arpege Femme EdT

En ny parfym!


En snygg scarfs från Esprit!


Ett halsband från Björg!

Fast mest av allt önskar jag mig en helg tillsammans med min man. Bo på hotell, äta god middag, göra något mysigt ihop, sova länge tillsammans, äta hotellfrukost i timmar...

Önska kan man i alla fall!

Kram Anna

Inga kommentarer: