onsdag 2 februari 2011

Ny frilla!



I förra veckan när jag började ta mig ur sängen fick jag en tid hos frisören. Så här blev resultatet. Själv är jag mycket nöjd! Här håller jag en pytteliten o super söt liten M. Lugnare och mysigare bebis har jag aldrig mött. Lycklig Faster!!!



Här kommer madrasshissen med en Astrid! Idag var det Astrids tur att trilla dit. Igår var det Magnus och Elsa som kräktes. Nu går tvättmaskinerna på högvarv och vi spritar varenda handtag. Här ska vi utrota allt vad basiller heter!

Kram Anna

5 kommentarer:

Mormor&morfar sa...

Du blev jättefin!! tycker jag. Vilken go liten baby!Blir du sugen igen? Kanske inte när man ser lilla tösen som sjuk då skär det i hjätat. Kram till er alla mormor

Anonym sa...

Fy pyttsan!! marco tyckte det var en hemsk bild...han blev ledsen ;(
många utrörda-obubbliga coca cola glass till er! pussar från hannis

Anonym sa...

fast frillan-SNYGG!!!

Anonym sa...

Sjukt snygg frisyr! Passar magiskt bra =)

Naw, har ni varit så sjuka. . Lider med er!
Massa kramar från systeryster

Life's a bitch sa...

Vad fin du blev!! Har inte varit inne på bloggen på ett tag...det är roligt att se hur ni har det och ni har verkligen ett helmysigt hem. Kul att ni trivs så bra. Kram Moster