måndag 24 januari 2011

Skrivbord!



Här har ni min pärla som jag köpte i somras på auktionen i Nora. Vissa saker får en att bli alldeles varm inombords och det blir jag av detta skrivbord. Ena sidan av mig tänker att jag ska måla bordet vitt och den andra att jag ska behålla det som det är. Det finns en viss charm i dess råa och använda patina. Som det är nu är jag bara lycklig att vi kunde trycka in det här uppe.

Syrran - spana in den söta lilla Buddhan! Den guldiga bor i hallen ;-)







Kram Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var får du din inspiration ifrån.. Så avundsjuk, det är såå fint =) Förutom buddhan då förstås. . hehe

Kram syrran

Anna sa...

Du ska inte vara avundsjuk. Börja kolla bloggar och sno så många idéer du kan!

Buddhan är visst fin så de så.

Tycker du att jag ska måla skrivbordet?

Kram från storasyrran

Anonym sa...

Jag älskar när det är slitet och använt, du har ju en del grejer som är ny vitmålat så det kan ju vara en brytning med att inte måla det..
Jag hade inte målat det =)

Super kul att du börjat blogga lite igen!! =)

Kram lillsyrran