tisdag 4 januari 2011

Förberedelse inför våren.



Förberedelserna inför våren har börjat. På måndag ska vår lilla "bebis" börja på dagis. Hmm hon är nog ingen bebis längre utan en stor och pratglad liten prinsessa. Det är nog bara att inse att barnen växer fort. Föräldratiden är över för denna gången och en ny fas i vår familj inleds. Spännande!



Av den väldigt fula magnettavlan Luns från Ikea har det blivit en betydligt finare veckotavla enligt mig. Jag målade den vit och tapetserade den inuti. På elementet har vi fäst en "kroktavla" som garanterat var ämnad för något helt annat än vad vi tänk använda den till. Vi tänker ha den och hänga upp alla blöta och kalla mössor, vantar och halsdukar på. Detta är min mans genialiska idé. En ny krokbräda till barnen har det oxå blivit men ljuset tillät inte mig att fotografera den idag så bild på den kommer senare.

Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det var länge sedan jag kikade in här! Vad fint och mysigt ni har det! Det ska bli jätteroligt att träffa er nästa helg! Vi längtar! Många kramar/ Malin