söndag 30 maj 2010

Min dag!


Min morsdagspresent från mina underbara flickor. En sturehof kruka.

Vilken underbar mors dag vi har haft. Först picknick i gröngräset. Sen fortsatte vi till Tant Grön i Vintrosa där det blev eftermiddags fika och lite växtinhandling. Supermysigt ställe, rekommenderas!!! När vi kände oss klara där åkte vi till gårdsbutiken i Granhammar. Där tittade vi på kor och får och köpte ost som vi sedan avnjöt på kvällen.

När sedan tjejerna hade gått och lagt sig passade jag och Magnus på att plantera växterna på framsidan. Det blev väldigt bra tycker jag.

Här följer lite bilder från dagen:


Picknick!


Elsa plockar blommor till mig!


Fika hos Tant Grön.


Jag och Elsa klappar korna.

Tack mina underbara flickor, Elsa och Astrid, för en fantastiskt mysig dag!

Kram Anna

Inga kommentarer: