torsdag 3 juni 2010

Välkommen till vår balkong!



Här sitter jag "jätte ofta" och solar mig som ni nog alla förstår.

Jag har sytt ett nytt balkongskydd i grått som passar super mot huset. Nya solstolar har oxå införskaffats för året och balkongen går nu i blågrått.

Från det att det börjar bli över 10 grader ute så används vår balkong flitigt. Det är ett extra rum som vi nästa bor i under sommarhalvåret. Från frukosten på morgonen till att jag och min man tänder en massa ljus och myser under filtar på kvällen.

Imorgon far vi till Stockholm och gör stan! Hörs efter helgen.

Kram Anna

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad mysigt det ser ut! :)

Ha en riktigt skön Stockholms-helg!

Idag har jag sista dagen på jobbet - under de närmaste 11 månaderna! Skön, men konstig känsla :)

Kramar på er 4

Anonym sa...

gör stan du annsenpansen! vad blev det flr inköp?? o linda hur mår du u magen?? xxx

Anonym sa...

det var ju jag som skrev HANNA

Linda sa...

Hej Hanna!

Vi mår fint, jag och magen - inte långt kvar nu :)

Hoppas du har det super i storstan!

Kramar