söndag 18 april 2010

En härlig helg!


Knoppbräda i vardagsrummet med ett jätte stort stålhjärta.

Vilken underbar helg vi har haft! Hela helgen har gått i lekens och vilans tecken. En vända på stan under lördagen med pyssel tillsammans med clowner, fika och födelsedagspresentinhandling. Elsa cyklade hela vägen fram och tillbaka. Super duktig tycker jag! Allt detta avslutades med en god middag bestående av hel kyckling i ugn, klyftpotatis och Elsas favorit, brunsås.

Idag började dagen vid 8 vilket både jag och Magnus jublade över. Mys i sängen med hela familjen händer inte så ofta. På förmiddagen rensade vi lite i källaren och åkte sedan en vända till Blomsterlandet för att inhandla en present till Elsa. Vad får ni se på tisdag. Vi hoppas att det ska bli uppskattat.

På eftermiddagen tog vilan slut för mig när jag tog mig ut i löparspåret. Som en del vet håller jag på att träna till ett lopp i höst och idag stod det 18 km på schemat. Jag ska inte sticka under stolen att jag nu är fullkomligt slut i benen men det gick såååååååå himla bra att springa. Jag har haft ont i halsen sedan i påskas så det har blivit ett lite för lång uppehåll. När jag kom in tog Elsa på sig mina skor och började leka att hon oxå skulle ut och springa. Man färgar inte alls sina barn ;-)


Snygga skor va?! Var tvungen att köpa nya eftersom de andra var för små om tårna.



En aningens stora kanske?

Kramar från en trött Anna

2 kommentarer:

Linda sa...

18km - helt grymt bra!! :) Är riktigt imponerad att du hållit på så länge nu!

Måste säga att jag är rätt nyfiken på vilket lopp det är... håller tummarna för din fortsatta träning oavsett vilket målet är!

Stor kram från ett soligt Skåne!

Anonym sa...

Många grattis-KRAMAR till Elsa på hennes 4-årsdag! :D

KRAM Linda