tisdag 13 april 2010

Bokhyllans vara eller inte vara?


Före!

Som jag skrivit innan var ett av mina mål att få bort dessa, enligt mitt tycke, fula bokhyllor. Jag har länge bearbetat min man som successivt börjat förstå vad jag menade och även accepterat min tanke. När jag och mamma gjorde rycket i vardagsrummet så blev det ganska naturligt att bokhyllorna aldrig kom in igen. På en och en halv dag var de dessutom sålda, älskar blocket! Efter en ordentlig rensning av böcker och arkivering av en del i källaren så har resultatet blivit som nedan. En snygg och enkel bokhylla som inte äter upp hela rummet och som inte samlar ofantligt mycket damm och bråte. Som ni kanske märker har min man varit så kreativ att han färgkodat böckerna ;) Jag känner mig mycket nöjd!


Efter!

Kram Anna

3 kommentarer:

Mormor&morfar sa...

Det får bli många rundor till bibblan istället förstår jag för böcker kan man ju inte leva utan.
Ser verkligen fram mot att se hela vardagsrummet nu när det är färdigt!!
Kramar M

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda sa...

Vad fint - klar förbättring tycker jag med :)

Hoppas vårsolen skiner på er med - ska ut så snart jag kan nu.

Många kramar