tisdag 12 januari 2010

Sorg och julen 2009



Min älskade mormor har nu flugit till himlen som min söta Elsa säger. Mormor har tagit sitt sista ansträngande andetag. Som hon har kämpat och lidit. Jag älskar henne så och saknaden är enorm. Jag hoppas och vill tro att hon sitter som en stjärna på himlen och tittar ner på oss. Jag önskar också att hon nu kan andas fritt och inte behöver kämpa mer. Mormor du fattas mig!



Julen har trots all sorg varit lugn och skön. Vi har träffat våra nära och kära och våra små flickor har myst med alla julklappar. Här kommer en liten bildkavalkad från julen 2009.

Elsa producerade en del smällkarameller som nu ska plundras!



Här är julstöket igång!



Resultatet!





Här har ni vår finska tomte nyanländ från skåne. Hur går det ihop?



Var är du Astrid???



Fortfarande återstår datorproblemet och som ni ser är inläggen glesa. Håll ut här kommer mer. Har dessutom börjat sy igen efter julen och inspirationen flödar. Visar snart vad jag gjort.

Nu kör vi hårt och hoppas att 2010 ska bli ett bra och roligt år. Jag har goda förhoppningar. Dessutom blir det mitt trettionde. Hur kunde det hända?

Värmande vinterkramar från ett kallt Örebro!
/Anna

Inga kommentarer: