torsdag 28 januari 2010

Tulpaner!!!





Jag fullkomligt älskar tulpaner och nu är tiden då man bara kan frossa. De som jag tycker är finast är vita tulpaner som är spetsiga i toppen. Hittade tyvärr inte det när jag skulle överaska min man men han blev glad ändå :-)





Igår fick jag städdille! Jag gick igång på hela lägenheten så nu glänser det här. När vi gjorde iordning flickornas rum så har deras saker spritts överallt i hela lägenheten. Nu är rummet färdigt i denna första etapp. Alla sakerna har fått flytta in igen och ordningen kunde återgå till det normala. Kvar i deras rum är nu att måla/tapetsera väggarna och fixa nytt golv. I min städyra bytade jag lampor vid vår säng. Blev super tycker jag.



Avlsutningsvis vill jag bara säga att jag älskar snö. Det är såååååååå vacker ute nu. Igår kväll gick jag ut och bara tittade och tänkte för mig själv att jag önskar att bilden av denna vackra vinter kommer att finnas kvar för alltid i huvudet och sparas där. Idag har det snöat stora julaftonsflingor :-))

Kram

Inga kommentarer: