lördag 26 december 2009

God fortsättning!

Jag vill önska er alla en god fortsättning på julen och hoppas att ni har haft det lugnt och skönt. Själv har jag njutit i fulla drag. Mamma o pappa och mina syskon har varit hos oss. Vi har ätit gott och bara myst tillsammans. En del pulkaåkning och spelande har det också blivit.

Min mormors tillstånd är däremot inte så bra. Hon fick lunginflamation för en vecka sedan och kämpar hårt. Jag är imponerad av hennes vilja och kämparglöd. Jag älskar henne så mycket och önskar bara jag kunde gjort något för att allt skulle bli bra. Tyvärr råder man inte över livets mysterier.

Vårt datorproblem består vilket gör att mina inlägg här kommer att vara färre och mer sällan. Har några bilder på lager men kan tyvärr inte visa dem än. Det har dock tyvärr försvunnit en hel del bilder som gick i graven med datorn.

Jag hoppas på ett gott nytt 2010. Ett nytt år med nya möjligheter.

Många varma kramar från mig
/Anna

Inga kommentarer: