söndag 13 december 2009

Datorkrasch och stulen cykel!

Detta är en vecka jag helst vill glömma. I torsdagskväll så kraschade datorn. Går inte att starta och vi hoppas nu bara att det inte var hårddisken som sa stopp. Som kronan på verket så stal någon min cykel igår natt när jag för en gångs skull var ute med mina kompisar och hade roligt. Det värsta var att de hade plockat av barnsitsen, den stod så fint och väntade på mig. Jag vill nu bara glömma december 2009 och denna jul som bara inneburit tråkigheter. Jag längtar till januari 2010 så man har ett nytt år frmaför sig och ett år av ovisshet, ett nytt kapitell som ska skrivas.

Hjälp mig att rädda denna jul så att den blir så bra som möjligt!

Kram från en mycket ledsen Anna

2 kommentarer:

Linda sa...

Usch vad tråkigt :(

Håller tummarna för lite medgång nu då!

Många kramar från Lund

Malin A sa...

Oj, det lät deppigt... Du får tänka på allt positivt som hänt under 2009! Astrid som föddes, det trevliga dopet och ert jättemysiga 30-årskalas m.m. Ni får säkert en jätte mysig jul. Skönt att ni slipper fara runt flera hundra mil på de skånska vägarna! Vi håller med glädje koll på er här via bloggen! Hoppas på ett mer positivt inlägg nästa gång! Många kramar Malin