onsdag 25 november 2009

ting på tråd!



Snart är min andra blogg klar där jag kommer att visa vad jag syr. Just nu håller min söta man på att redigera och komponera ihop bilder som jag ska lägga ut där. Mitt produktnamn kommer att vara "ting på tråd". Länk kommer att finnas här ifrån så snart vi fått ut bilderna. Varmt välkomna dit!




Astrid har just nu kommit in i en fas i livet där hon är väldigt nöjd och tillfreds. Idag kom hon nästan runt från rygg till mage. Tvärtom kan hon redan. Liten aning kryptendens finns oxå ibland. De två senaste veckorna har det varit stor fokus på att fotograferas. Två försök har vi haft och jag har konstaterat att min äldsta dotter är en riktig fotomodell som verkligen kan föra sig framför kameran medan den yngre bara grinar illa så fort hon ser en fotograf. Jaja inte mycket att göra åt när dessutom fotografen inte vill försöka att fixa det ens.




En bild på mitt fina fat. Vet inte hur jag gjorde för att få bilden så blå men jag tycker det blev ett häftigt ljus i den.


Kram

2 kommentarer:

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda G sa...

Alldeles för länge sen jag var här - och oj vad mycket som har hänt! :)

Otroligt vad mycket fina saker du gör - förstår inte hur du hinner med allt!

Ha det super, ser fram emot att se er alla 4! Stora Lunda-kramar