torsdag 5 november 2009

Målar projekt!



Jag har målarprojekt pågång hela tiden. Här kommer det senaste, ett fat som blivit fult efter ljusstänk. Bestämde mig för att prova och måla det. Tycker själv att det blev superbra. Andra projekt nere i garaget är just nu ett väggskåp, en korg och en lampfot. Vissa saker är test för att se om det eventuellt skulle fungera. Om ni har tur får ni se det här när jag är klar?!



Ja, här snöade det hela dagen igår och hela dagen idag. Inget har lagt sig dock men igår såg Elsa ut såhär när vi 19.30 gick ut för att busa lite i snön. Gäller att passa på när man kan. Pappan var då inte lika entusiastisk (hoppas att jag stavade rätt).



Ville även dela med mig av dessa söta små tänder som man kan bitas riktigt ordentligt med.

Kram

1 kommentar:

In my house sa...

TACK snälla söta du =) Jag ha haft en superdag,,,, nu är man dock lite trött, men en skön trötthet =)

Ha de så gottit kraaaaam j