torsdag 15 oktober 2009

Pysslat!!!







Har pysslat med mina nya o gamla saker. Mamma o pappa har rensat och var gick sakerna tro? Just det hem till oss istället. Blev dock mycket glad. Kan knappt vänta på att få måla om skåpet. Sen blev det ju en massa fina saker från festen med. Skorna är mina första skor o ljuslyktorna har jag köpt på smultrongården.




Min man som är fullt konsentrerad på att plocka äpplen med sin egen äppelplockaruppfinning. Vad gör man inte för att komma åt dessa godingar?!

Detta inlägg har tagit mig ca 2 timmar att göra pga telia. Är inte helt överlycklig när varken internet, tv eller telefonen fungerar. Tröttsamt!

Trevlig fredag!



Pssst. Idag blir det fredagsmys!!!

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad kul att få hem sina gamla skor! Superfina saker du visar.

Kram L-L

Marits vita skrin sa...

Åh vad kul det är att ni är så många som ger er tillkänna. Jag tycker det är super kul att få veta vilka ni är.

Tack kära du för den gulliga kommentaren, det värmer.

Nu ska jag kika vidare i din fina blogg.

Mång kramar.
Marit