tisdag 13 oktober 2009

Fest!



Då var vi firade! Hela lördagen festade vi och firade min o Manges 30-års dagar och det blev precis som vi ville. Alla barnen kunde vara med o ha roligt och jag tror o hoppas att även de vuxna fick lov att vara lite barn o ha roligt de med. Nu njuter de vuxna i fam. C av mycket gott kaffe och på fredag blir det myskväll vill jag lova. Vi vill tacka alla som ville vara med och fira med oss och vi är så glada för att ni kom. Ni betyder!




Flickorna C har under en veckas tid varit på hemmaplan vilket har varit mycket mysigt och framförallt har jag behövt avlastningen. Det är tur att man har en så underbar mamma och syster. Jag älskar er!!! Elsa fick tag i kameran en dag och fotograferade allt. Hon gör det lite då och då. Bland annat tog hon ett mycket bra kort på sina egna stövlar. För mig symboliserar detta kortet vår Elsa fantastiskt bra.



Vill såklart även visa vår underbara Astrid som nu vill sitta och vara med mer. Nu syns även hennes två första risgryn väldigt bra men Astrid tycker inte att det är så roligt att de kommer. Kliar en del i munnen på henne.

Ha en trevlig vecka!

Kram

Inga kommentarer: