fredag 2 oktober 2009

Ljus i kopp!



Något ni måste prova i höstmörkret är ljus i kaffekoppar. Det blir så fint ljus och sen är det roligt att använda allternativa ljushållare. Svårt att fotografera dock speciellt med en halvdålig kamera och heldålig fotograf. Men man gör så gott man kan och kollar man in första bilden noga så är det fokus på mina fina ljushållare från miljögården i bakgrunden.



Magnus åkte till Skåne innan idag så jag är gräsänka ikväll med mina ljuvliga flickor. Medan jag snodde ihop tacos till mig och Elsa så tittade flickorna på Bollibompa. Kunde inte motstå att fotografera dem. De var helt inne i tv:n båda två.

Imorgon bär det av till Skåne med tåg, jag o flickorna. Wiiiiiii!!!

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Vad kul att du är med i utlottningen hos mig = )! Tack för gulliga ord. Vad söta dina barn är!

Kram LL