onsdag 16 september 2009

Tv-skåpet före och nästan efter!




Här får ni se hur skåpet har utvecklats. Än är vi inte helt klara som ni ser. Luckorna saknas men är nästintill färdiga. Magnus har installerat alla apparater och trollat bort ALLA sladdar utom två. Jag är grymt imponerad och glad över att slippa se dem längre. Bjuder även på lite höstmys!





Här har ni även flickorna C samlade. Kul när alla bilder som finns på mig tillsammans med mina barn är opiffade. Hmmm...
Jag vill även avsluta inlägget med min stora tjej på utflyckt i skogen.

Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej flickorna Carlberg (och Mange så klart)! Vad kul att du/ni har börjat blogga lite igen! Vad pysslig du är och vad fint det blir. Tv-bordet är ju supergulligt. Passar ju perfekt i stilen i er lägenhet!
Många kramar från Malin!
(Vi ses den10:e)

Unknown sa...

det där kortet på er tre är bara för härligt!
sparat fint på min desktop :)
gosa på med er, så ses vi snart.. hoppas jag!!
kram på kram