måndag 28 september 2009

Arbetsplats och bröllopsdag!



Här sitter jag varje kväll och syr! Det har blivit mitt och Manges kvällsnöje att vara i sovrummet istället för vardagsrummet. Jag syr och Magnus grejar med datorn och Astrid ligger i vår säng och sprattlar. Det har blivit utdelning därefter som ni ser.



I fredags firade jag och min älskade man 5 år som gifta. Jag försökte att fotografera vår mysiga stund men bilderna blev inte bra. En som oxå var med var vår minsta fialotta. Hon låg mellan oss i soffan hela kvällen och pratade.






Här kommer en bild till Hanna och Marco. Elas övar och övar på engelskan så att hon till sist kan prata med Marco. Nu kan hon även sjunga "Twinkel twinkel little star" efter att ha önskat oss sjunga den varje kväll när hon gått och lagt sig.

Många varma höstkramar!
Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

åååh!
vilket fint kort!
Marco myser med henni på bilden ;)
sikken tjej hon är, hon kommer vara en hejjare på engelska när hon börjar skolan om vi fortsätter på detta viset!
kramar i tusen på Elsa the little twinkel star ;)