torsdag 29 september 2011

Plugg!!!



Min hemmadag idag och jag sitter o pluggar marknadsföring. Väldigt intressant!!!

Har känt mig otroligt tung i kroppen hela veckan och haft väldigt ont i hela kroppen. Gick ändå till jobbet igår men slutsatsen idag är att jag skulle låtit bli. Pratade med en kollega vars man är läkare och hon sa att det var ett virus som gick och att symptomen stämde väldigt väl in på hur jag mår. Ja ja det är bara att försöka vila idag och hoppas att jag klarar morgondagen med.

Annars så är packningen i full gång. Vi fick ihop några lådor till igår och här börjar se väldigt kalt ut. Kan visa bilder till helgen.

Kram från sjuklingen

1 kommentar:

Lina Gardelid sa...

Hej!

Jag har en fråga jag gärna skulle vilja ha hjälp med på min blogg.
Bland de som svarat lottar jag ut ett presentkort på 200:- som kan användas i min webbshop!
Kom gärna och hjälp... vore väldigt tacksam för det.

Varma hälsningar

/Lina