torsdag 8 december 2011

Boos gård i vinterskrud!



Igår snöade det tokmycket och idag vaknade vi till -10 och strålande solsken. Helt underbart!!! Här är vårt vackra hus i vinterskrud!


Pinnen är till för att staka ut var rören ska gå när vi gör om vårt avlopp.

Välkommen in!



Vill även visa vår ståtliga ek som är Manges stolthet!

Trotts detta vackra vinterväder så är jag ganska upprörd och irriterad. Det är nu tredje sjukveckan hemma och 11 veckan sjuk för mig den här hösten och denna gång är jag dunderförkyld och har ev fått en liten släng öroninflamation. Har inte sovit på tre nätter och knaprar Alvedon och missbrukar nässpray så snart är näsan uppfrätt. Var bara tvungen att gnälla lite iaf. Jag är så J...a trött på detta nu.

Hoppas ni alla får en bra dag! Nu ska jag guida Anticimex : )

Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå mysigt det ser ut!! :)

Krya på dig! Och hoppas ni får en mysig helg.

Stor kram
Linda