tisdag 8 november 2011

Sjukstuga med myspys!



I ca 10 veckors tid har förkylningarna avlöst varandra och jag börjar bli otroligt trött på att alltid känna mig sjuk och orkeslös. När jag kontaktade vårdcentralen för säker 511 gången denna höst så blev rådet att stanna hemma och försöka bli frisk innan jag går tillbaka till jobbet. Mitt dåliga samvete och min längtan tillbaka till jobbet gör det svårt men denna veckan har jag bestämt mig för att bli riktigt frisk. Nu råder kurering med hostmedicin, te, echinagard, ipren och massor av vitaminer. Nerbäddad i soffan med fleecefiltar och fårskinn passar jag dessutom på att plugga för att ha något roligt att göra.

Ha en bra dag!
Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe... Jag har ont i halsen, huvudvärk o är snuvig! Meeeennn det ska bli skit kul o komma hem till er i helgen!

Kram sis