söndag 3 april 2011

Två födelsedagar avklarade, två kvar. Jag fick en grymt skön födelsedagshelg med ensamtid tillsammans med min man i Linköping och barnpassning av mormor och morfar. När vi kom hem bjöds vi på köttbullsmiddag á la grande och pannkakstårta. Allt önskat av älsklings Elsa.

I fredags var det Manges dag och vi mös tillsammans i familjen med hemmagjorda hamburgare. Igår bakade jag och tjejerna en supersmarrig och läskigt blå tårta till vår favorit man/pappa.

Så nu är det mina prinsessor kvar och det ska bli supermysigt att fundera kring deras kalas. Här nedan får ni en kavalkad av bilder på mina sötnosar som bakar tårta. Hoppas att ni haft en lika mysig helg som jag!












Mumms!!!






Elsa är mästerdekoratör!



Slutresultatet!!! Mumms!!!



Kram Anna

1 kommentar:

Malin sa...

Hej där uppe! Hoppas ni har det bra! Kul att se lite bilder på tjejerna! Blev ju en jättefin tårta! Många kramar från Ängelholmarna!