torsdag 29 juli 2010

Min älskade lägenhet!











Storstädning har det varit här! När man är helt klar och det bara skiner så njuter jag. Jag fullkomligt älskar min lägenhet med ljuset som finns här, de vackra träden utanför och självklart balkongen. Under sommarhalvåret är balkongen vårt extra rum som vi samlas på hela familjen. Den fungerar även som ett skönt kontakttillfälle med våra underbara grannar. Tyvärr regnar det idag eller jag menar det är ett stort skyfall, himlen har verkligen öppnat sig, så därför blev det ingen bild från balkongen.

Anledningen till min stora tystnad här på bloggen har varit det fina vädret tillsammans med att jag haft två stora beställningar. Ett överkast till min kompis och vimplar som en tjej ska ha på sitt bröllop i södra Frankrike. Känns fantastiskt roligt att det jag gör uppskattas! Jag är bara så tacksam.

Vattenpuss kramar!
Anna

Inga kommentarer: